2010. február 23., kedd

Midnight Lady 6

Ez csak egy rávezető. :D Most jön majd csak a ficc lényege. :D


Amint vissza értünk a szállásra bevettem magam a fürdőbe és nagyon nem akartam kibújni onnan. Nem értettem magam. Bizzit szeretem de közben folyton előjönnek a képek Sebastianról. Neki döntöttem a fejem a hideg falnak és vettem egy nagy levegőt. Nem tudtam tovább húzni a fürdést így magabiztosan kitártam az ajtót és kisétáltam a szobába. Az egyetlen dolog ami a testem fedte egy köntös volt. Bizzi a kanapén ülve unottan kapcsolgatta a TV-t, de a lépteim neszére felkapta a fejét.

- Baj van? – kérdezte aggódva.

- Semmi baj. Le akarom zárni a múltat. – mondtam magabiztosan és az utolsó csepp erőmet is összegyűjtve kioldottam a köntös kötőjét, hogy az szétnyíljon rajtam. Oda értem közben Bizzi elé aki egyből felkelt a kanapéról és lesöpörte a vállamról a köntöst. Laza mozdulattal kibújt a pólójából és magához húzott egy szenvedélyes csókra. Végig húztam a kezem a mellkasán és a hasán, hogy a nadrág gombján állapodjon meg. Elkezdtem hezitálni amint megéreztem, hogy merevedése van de szerencsére ezt nem vette észre mert végig döntött a kanapén és a nyakam és a dekoltázsom kezdte el kényeztetni. Éppen sikerült megszabadítanom a nadrágjától amikor az ajtón elkezdtek dörömbölni. Bizzi nagyon mérges mozdulattal magára kapta a pólóját és oda nyújtotta nekem a köntöst. Szélesre tárta az ajtót ahol Peter lépdelt be magabiztosan egy kisebb köpcösebb emberrel a sarkában. Automatikusan összébb húztam a köntös magamon amire ők is felfigyeltek.

- Elnézést a zavarásért. – mondta a köpcös ember.

- Bizzi megtennéd, hogy kifáradsz? – nézett rá Peter a még mindig az ajtóban álló férfira.

- Nem. – mondta nemes egyszerűséggel és oda sétált a bőröndömhöz és kivette belőle a legelső pulcsit és gatyát amit talált majd oda nyújtotta nekem. – A hölgy felöltözne uraim. – közölte közömbös hangon. Peter halkan felsóhajtott és elfordult és a társa is mérgesen hátat fordított nekem. Hálásan néztem Bizzire akinek az arcán aggodalmat láttam és féltést. Nem tudtam, hogy mi következik, de ő aggódott miatta. Szúrósan nézett az alacsonyabb férfire akiről fogalmam se volt ki és honnan fújta erre a szél.

- Köszönöm és elnézést. – motyogtam még mindig picit szégyenkezve.

- Ne te kérj elnézést. – mondta Bizzi mérgesen, de tudtam, hogy ez célzás volt Peternek.

- Udvariatlanság volt önökre törni ilyen későn. – mondta enyhén mosolyogva a férfi. – És modortalan is vagyok. Christian Horner. – nyújtott kezet.

- Jessica Duen. – fogadtam el a kézfogást.

- Azért jöttünk, mert Mr.Horner szeretne téged felkérni, hogy pár futam hétvégén jelenj meg a boxukban és esetleg pár trükköt mutass be a pilótái bevonásával. – mondta Peter gonosz mosolyt villantva Bizzire.

- De hát… - pislogtam nagyokat. – Nem is én vagyok a legjobb. Bizzi kétszeres bajnok! – mutattam rá.

- De te vagy a Red Bull támogatott. – mondta kis mosollyal Horner.

- Bizzi? – néztem rá kérdőn. Valami nagyon nem tetszett neki, és nagyon fúrta az oldalamat, hogy mi.

- Ne vállald el. – mondta fa arccal. – Azért kellesz oda, mert nagy a sajtó értéked, hiszen nő vagy. Csak nagyobb fényt akarnak a csapatra. Önös érdek.

- Természetesen ez is benne van a dologban. – bólintott felé Horner. – De leginkább azért, mert szeretnénk a Forma 1-et és az motor sportot közelebb hozni egymáshoz.

- Vagy valami egészen mást vinne közelebb Tighez. – vetette oda hatalmas megvetéssel Bizzi. Ledöbbentem. Miről beszél? Milyen hangnembe? Megőrült? Ránéztem, de ő éppen farkasszemet nézett Hornerrel.

- Kérem ne sértődjön meg, de nem az ön döntése és úgy gondolom, hogy ha nem vállalja el Jessica a felkérést, soha nem lesz igazán nagy hírneve. – mondta kicsit paprikásabb hangnemben Horner.

- Attól lesz híres, hogy a Forma 1-ben csinálnak belőle bohócot és attól, hogy a drágalátos pilótájával ereszti össze, hogy aztán önök legyenek a címlapon? – vágta oda ökölbe szorított kézzel. – Ha ez is csak annak a Vettel gyereknek az ötlete akkor távozzon most. – mutatott az ajtó felé. Oda mentem hozzá és oda bújtam. Minden izma megvolt feszülve az idegességtől. Próbáltam nem bele gondolni, hogy ez az idegesség, nem is Hornernek szól, hanem Sebastiannak.

- Engem még egy pilóta sem ugráltathat uram. – mondta Horner már remegve a dühtől. – A Red Bull támogatottak gyakran meg vannak hívva a futamokra. Megkérném, hogy a magán dolgait ne keverje ide.

- Elfogadom. – mondtam normál hangerőn. – Mikor legyek és hol? – mondtam magabiztosnak tűnve de éreztem ahogy Bizzi ismét megfeszül az ölelésembe.

- Kedden 10kor a reptéren. Spanyolországban találkozunk. - mondta fennkölten majd kisétált az ajtón Peterrel együtt. Bizzi kibontakozott az ölelésemből és bevágta maga után a fürdő ajtót. Megvártam míg a víz el kezd zubogni majd halkan bementem a fürdőbe és ledobáltam a ruháimat. Elhúztam a kabin ajtót és oda simultam a hátához. Teljesen lezártam az agyam, hogy ne kísértsenek a képek. Tudtam, hogy ezt kell tennem.

- Sajnálom. – súgtam neki. – Köszönöm, hogy kiálltál értem. Elmegyek, hogy ne mondhassák, hogy félek és terrorban tartasz. – nevettem fel keserűen. Nem mondott semmit csak megfordult és megcsókolt. Pár pillanatig nem mertem lépni, vártam, hogy jönnek-e a képek. Közben Bizzi már a nyakam kényeztette és a kezei is már a testem fedezték fel. Nem jöttek a képek, most nem. Viszonoztam a csókokat a simogatásokat. És az övé voltam. Mindenestül.

Ismét gyorsan eltelt az idő és már a gépen ültünk. Végül is, sikerült rávenni a Red Bullt, hogy Bizzi velem jöhessen és így már ő is nyugodtabb volt. A tusolós incidens óta nem feküdtünk le, de látszott rajta, hogy sokat jelentett neki, hogy akkor hagytam megtörténni. Az út nem volt olyan hosszú, hiszen nem mentünk vissza Amerikába. A reptéren egy sofőr várt minket aki elvitt egy csoda szép hotelbe. A szobánk első osztályú volt és élveztem, hogy itt lehetek. Aznapra semmi dolgom nem akadt így nem is hagytuk el a szobát. Egész nap DVD-ztünk és hülyültünk, úgy éreztem, minta újra Amerikában lennénk, csak a felkészülés hibázott. Ott is sokat nevettünk és hülyültünk.

Másnap viszont már jelenésem volt a pályán, ahova Bizzi nem volt hajlandó velem jönni. Mire kiértem hatalmas volt a tömeg és mindenhol csapatruhás emberek mászkáltak. Bemutatóm csak holnap lesz, de ki akartam jönni előbb körbe nézni. Holnapra már Bizzit is kirángatom valahogy. Talán ’a motor’ szó megteszi a hatását.

3 megjegyzés:

  1. Szijjjjja :)
    Bizzi, hogy felkapta a vizet. Kis féltékeny és azért jól érzi, hogy Sebivel szemben vesztes lehet. Kicsit sajnálom Őt, de Sebi más kategória :D
    Nagyon-nagyon várom a folytatást!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Jó lett :D
    Bizzi úgy tetszik a személyisége xD.
    De még mindig Basi *_*
    Kíváncsi leszek a bemutatójára,meg találkozik Sebi-vel :D Mi lesz ott ^_^

    VálaszTörlés
  3. Hát én már tényleg nem tudom mit gondoljak...
    Bizzi nagyon szimpi, viszont ott van Sebi. Én nem tudnék most így hirtelen dönteni, de mindenképpen egy jó ember esik pofára majd. Kíváncsi vagyok a "nagy találkozásra"...
    Nekem tetszik a történet!!!!!!!

    VálaszTörlés